Witaj na stronie Szkoły Podstawowej nr 2 w Osobnicy

Wincenty Witos

Wycieczka uczniów klas młodszych do Inwałdu

5 czerwca 2019 r. uczniowie klas młodszych z naszej szkoły udali się na całodniową wycieczkę do Inwałdu. W pierwszej kolejności zwiedzali średniowieczną warownię. Na początku odpoczywali w parku zamkowym, spacerowali w ogrodzie  i szukali ukrytych smoków. Niektórzy ...
Gminne Zawody ,,Baw się z nami"

W dniu 30.05.2019 r. na obiektach sportowych Szkoły Podstawowej nr 2 w Osobnicy odbyły się GMINNE ZAWODY POD HASŁEM: ,,BAW SIĘ Z NAMI”. W turnieju startowało 3 drużyny: SP nr 1 Osobnica, SP Jareniówka i SP nr 2 Osobnica. Dzieci rywalizowały ze sobą w 7 konkurencjach biegowyc...
Turniej Piłki Siatkowej o Puchar Dyrektora

W dniu 29.05.2019 r. na obiektach sportowych Szkoły Podstawowej w Trzcinicy odbył się TURNIEJ PIŁKI SIATKOWEJ O PUCHAR DYREKTORA SZKOŁY W TRZCINICY zorganizowany przez Dawida Dryję zawodnika Resovii Rzeszów. W turnieju startowało 8 drużyn: 4 drużyny dziewcząt i 4 chłopc&oac...
Wycieczka do Chęcin w ramach projektu unijnego

W dniu 17.05.2019 od była się jednodniowa wycieczka w ramach projektu „Nowa Jakość kształcenia w Gminie Jasło”. Wraz z kolegami i koleżankami z innych szkół udaliśmy się do Chęcin koło Kielc.  Naszym celem było Centrum Nauki Leonardo Da Vinci oraz tamtejszy og...
Wycieczka do Zakopanego w ramach projektu

W dniach 06 – 07.05.2019 r. ośmioro uczniów naszej szkoły udało się na dwudniową wycieczkę do Zakopanego. Wycieczka została zorganizowana w ramach projektu „Nowa jakość kształcenia w Gminie Jasło”. Na miejsce dotarliśmy ok. godz. 12, gdzie czekał na nas pyszn...
Kocham Cię Mamo! Kocham Cię Tato!

24 maja w Szkole Podstawowej nr 2 w Osobnicy odbyła się uroczystość z okazji Dnia Mamy i Taty. Na zaproszenie dzieci przybyli do szkoły niezwykli goście – Rodzice, dla których dzieci przygotowały z serca płynące życzenia. Odświętnie ubrane dzieci wyrażały miłość...
Ogólnopolski konkurs ,,Moja wymarzona złota rybka"

Konkurs plastyczny ,,Zakładka Tygodnia Bibliotek"

W związku z XVI OgólnopolskimTygodniem Bibliotek – programem rozwoju czytelnictwa Gminna Biblioteka Publiczna w Jaśle z/s w Szebniach FILIA W OSOBNICY ogłosiła  konkurs plastyczny skierowany do uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej nr 2 w Osobnicy pt. „...
Dwudniowa wycieczka do Zakopanego.

W dniach 22-23.05.2019 uczniowie klas VI-VIII udali się na dwudniową wycieczkę do Zakopanego. Wyjechaliśmy o godz. 6.00, podróż przebiegła bez komplikacji i na miejscu byliśmy ok. godz. 10.00. Tam spotkaliśmy pana przewodnika, który spędził z nami pierwszy dzień. Pog...
Wyjazd do kina

W dniu 20.05 br. uczniowie klas IV – VIII wraz z wychowawcami wyjechali do kina Helios w Krośnie na film pt. ,,Avengers: Koniec gry”. Jest to amerykański fantastycznonaukowy film akcji na podstawie serii komiksów o grupie superbohaterów o tej samej nazwie wydawnictwa M...
Godło
Ogólnopolski konkurs ,,Moja wymarzona złota rybka"

MUZEUM ZŁOTEJ RYBKI oraz SZKOŁA PODSTAWOWA w Dydni  ogłosiły Ogólnopolski konkurs plastyczny ,,Moja wyparzona złota rybka”, który był adresowany  do dzieci z przedszkoli oraz szkół podstawowych.  Celem konkursu było zainteresowanie dzieci tematyką środowiska wodnego, ryb, ich anatomią, wędkarstwem, ekosystemem Sanu na bazie powstałego w Krzemiennej Muzeum Złotej Rybki oraz rozwijanie umiejętności plastycznych oraz kreatywności i wrażliwości estetycznej. Każdy uczestnik miał wykonać tylko jedną pracę w dowolnej technice płaskiej. Uczniowie naszej szkoły przygotowali przepiękne prace, które zostały nagrodzone  dyplomem oraz bezpłatnym   biletem wstępu do Muzeum  Złotej Rybki w Dydni. Gratulujemy naszym uczniom i życzymy im dalszych sukcesów.

Nawigacja
Statystyki
Do wakacji zostało: 4 dni.
Do nowego roku zostało: 197 dni.
Naszą stronę odwiedziło: 4150054 osób.

Kalendarz

Hasło

Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?